Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co

Język HiszpańskiHiszpański
Książka Książka
Książka MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co JUAN FONTAN
Kod Libristo: 20009577
Wydawnictwo CERTIA, listopad 2012
«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certif...
? points 51 b
87.06
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru

«Gestión de quejas y reclamaciones en materia de consumo» es uno delos módulos formativos del certificado de profesionalidad «Atención al cliente, consumidor o usuario» (COMT0119) recogido en el Real Decreto 1522/2011

Informacje o książce

Pełna nazwa MF0245_3 Gestión de quejas y reclamaciones en materia de co
Autor JUAN FONTAN
Język Hiszpański
Oprawa Książka - Książka
Data wydania 2013
Liczba stron 141
EAN 9788416019045
Kod Libristo 20009577
Wydawnictwo CERTIA
Wymiary 300 x 210
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo