Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s Robert L. King
Kod Libristo: 15194054
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2016
This volume includes the full proceedings from the 1993 Minority Marketing Congress held in Long Bea... Cały opis
? points 304 b
517.77
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


REMAINS OF THE LATE REV. CHARLES WOLFE: CHARLES WOLFE / Twarda
common.buy 178.65
Wunder der Sternenwelt Hermann Joseph Klein / Miękka
common.buy 206.46
Top Soccer Tips Danielle S. Hammelef / Miękka
common.buy 45.01
Childhood and Food in the Edwardian Period Christiane Maria Binder / Miękka
common.buy 363.81
Sweet, Wild Note Richard Smyth / Twarda
common.buy 85.02

This volume includes the full proceedings from the 1993 Minority Marketing Congress held in Long Beach, Mississippi under the theme Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s . It provides a variety of quality research in the field of minority marketing in order to assimilate and enhance knowledge of marketing practices for minority enterprises. It includes papers on various topics in minority marketing including advertising, promotion and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Informacje o książce

Pełna nazwa Minority Marketing: Research Perspectives for the 1990s
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 115
EAN 9783319369433
ISBN 3319369431
Kod Libristo 15194054
Waga 3309
Wymiary 210 x 279 x 7
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo