Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Mobile TV: Customizing Content and Experience

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Mobile TV: Customizing Content and Experience Aaron Marcus
Kod Libristo: 05260439
Wydawnictwo Springer London Ltd, grudzień 2009
Developing usable, useful, and appealing solutions for the customer or user experience requires cust... Cały opis
? points 304 b
516.53
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Insight: Intermediate Student Book Jayne Widman / Miękka
common.buy 104.88
Austin-Healy 100 & 3000 Series Graham Robson / Miękka
common.buy 97.09
Implementing VMware vCenter Server Konstantin Kuminsky / Miękka
common.buy 242.89
Artificial Intelligence in Medicine M. Fieschi / Miękka
common.buy 261.85
Vegetable Oil-Based Polymers Niranjan Karak / Twarda
common.buy 881.49
Songs from the Black Chair Charles Barber / Twarda
common.buy 103.58
Landlord at Lion's Head - Volume 1 William Dean Howells / Miękka
common.buy 105.77
Manual of Kidney Transplant Medical Care Arthur J. Matas / Pierścieniowa
common.buy 151.38

Developing usable, useful, and appealing solutions for the customer or user experience requires customization according to specific users' needs amidst frequently changing physical and social environments. Complex design problems like these require interdisciplinary perspectives that cover software functionality, human interaction and communication experiences, and perceived value. §After defining and summarizing current research and development, this book focuses on Mobile TV experience in everyday life, innovative conceptual and participatory design methods, contextual analysis methods, social context for interactive multimedia systems, advanced interaction with mobile digital content, and future trends for the wide range of products and services that will be offered in the decade to come.§The Editors have carefully balanced the theoretical and empirical approaches providing a valuable insight into principles and methods, as well as actionable guidelines and recommendations for all those interested in exploring how to achieve the core objectives of usability, usefulness, and social appeal of this new mobile-video technology. The book answers many questions, and raises some new ones that only future technology development and deployment in mobile human-computer interaction and communication can answer.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo