Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Negative Kommunikationseffekte Von Sponsoring Und Ambush-Marketing Bei Sportgrossveranstaltungen

Język NiemieckiNiemiecki
Książka Miękka
Książka Negative Kommunikationseffekte Von Sponsoring Und Ambush-Marketing Bei Sportgrossveranstaltungen Manuela Sachse
Kod Libristo: 01783383
Wydawnictwo Gabler Verlag, czerwiec 2010
Zahlreiche Unternehmen nutzen Sportsponsoring im Rahmen sportlicher Großereignisse als zentrales Kom... Cały opis
? points 181 b
307.90
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zahlreiche Unternehmen nutzen Sportsponsoring im Rahmen sportlicher Großereignisse als zentrales Kommunikationstool. Dabei werden die Konsumenten oft mit einer wachsenden Flut von ähnlichen Kommunikationsmaßnahmen von Sponsoren und Ambushern konfrontiert. Manuela Sachse entwickelt ein Modell zur Erklärung möglicher, aus der Gesamtheit der Werbemaßnahmen resultierenden negativen Wirkungen beim Konsumenten. Die Autorin zeigt am Beispiel der Fußball-WM 2006, dass durch die Vielfalt der Werbemaßnahmen letztlich die Ziele aller Werbenden gefährdet sind.

Informacje o książce

Pełna nazwa Negative Kommunikationseffekte Von Sponsoring Und Ambush-Marketing Bei Sportgrossveranstaltungen
Język Niemiecki
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 276
EAN 9783834922397
ISBN 3834922390
Kod Libristo 01783383
Wydawnictwo Gabler Verlag
Waga 399
Wymiary 148 x 210 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo