Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Nestle - The Robustness of Large Conglomerates against Negative Publicity - A Quantitative and Qualitative Analysis of Risk, and Crisis Management Bas

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Nestle - The Robustness of Large Conglomerates against Negative Publicity - A Quantitative and Qualitative Analysis of Risk, and Crisis Management Bas Maximilian Westphal
Kod Libristo: 04336123
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., maj 2008
Crises are an inevitable part of life. Knowledge is based on learning gained out of crises. But what... Cały opis
? points 199 b
339.04
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Crises are an inevitable part of life. Knowledge is based on learning gained out of crises. But what happens if crises do not affect organizations anymore; and hence organizations become invulnerable towards crises? Is it then still valid calling them crises? Or do crises change into opportunities?Those questions arose after the authors chose Nestlé as a main focus of investigation; and after they dug deeper into crisis-, and risk management theories.The authors hand out necessary information, before moving to crisis, and risk management theories, ethical business behavior, and corporate social activities. They contrast those theories with stakeholder theories, shareholder capitalism, and the portfolio theory. Their research question deals with the affect of crises on Nestlés share price, and the out coming consequences, and possibilities. Two hypotheses test if there was a positive correlation between corporate social responsibility, and Nestlés share price; or if there was no relationship between social performance, and the stock price.This book is for: managers, consultants, students, crises interest groups, companies, and scientists of human, and business disciplines.

Informacje o książce

Pełna nazwa Nestle - The Robustness of Large Conglomerates against Negative Publicity - A Quantitative and Qualitative Analysis of Risk, and Crisis Management Bas
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 168
EAN 9783836477031
ISBN 3836477033
Kod Libristo 04336123
Waga 231
Wymiary 152 x 229 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo