Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Networking within the Tourism Industry

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Networking within the Tourism Industry Michael Schumacher
Kod Libristo: 01634377
Wydawnictwo Grin Publishing, lipiec 2010
Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Tourism, grade: 1,8, International University of A... Cały opis
? points 140 b
238.60
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Ishmael Daniel Quinn / Miękka
common.buy 62.91
Theban Plays Sophocles / Miękka
common.buy 28.51
DSH-Prüfungstraining Goranka Rocco / Miękka
common.buy 38.78
Luzern Photograph William Bayer / Twarda
common.buy 41.47
Gaspar Ruiz Joseph Conrad / Miękka
common.buy 81.25
Introduction to continuous semigroups Edoardo Vesentini / Miękka
common.buy 124.33
Embrace the Moment Bonnie Lee Mahler / Miękka
common.buy 52.34
Risikomanagement im Bereich politischer Risiken Sebastian Schulze / Miękka
common.buy 193.73
Death in Bayswater Linda Stratmann / Miękka
common.buy 46.75
Sustainable control of invasive plants John Morris / Miękka
common.buy 334.02

Bachelor Thesis from the year 2008 in the subject Tourism, grade: 1,8, International University of Applied Sciences Bad Honnef - Bonn, language: English, abstract: As research around the impacts of Mega Sport Events on host cities and regions reached is peaking in the aftermath of the FIFA World Cup 2006, the UEFA European Football Championship 2008 and the Beijing Summer Games 2008 the topic of cooperation and networking has been widely neglected in regard to MSEs. With the focus on the tourism industry of hosting regions, this work tries to start to change this, as an exploratory approach towards finding out more about the interrelationship of those two topics in tourism. As both, MSEs and cooperation are gaining more and more interest within tourism research this should also be seen as an approach to combine both to motivate further research.Methodologically this is realized by conducting expert interview with five industry experts with valuable experience in preparing, hosting and also benefiting from a Mega Sport Event. The expert interview, as the primary research part of this work is based on the cooperation concept of Axelrod s game theory. This basis was used to design, conduct and analyze the primary research part of this thesis. Essentially, the thesis should be interpreted as a scientific approach to present the combination of the topics of Mega Sport Events and cooperation in tourism.

Informacje o książce

Pełna nazwa Networking within the Tourism Industry
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 78
EAN 9783640654352
ISBN 3640654358
Kod Libristo 01634377
Wydawnictwo Grin Publishing
Waga 126
Wymiary 148 x 209 x 5
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo