Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Neuromarketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Neuromarketing Robert Schønthal Preuss
Kod Libristo: 07049109
Wydawnictwo Lambert Academic Publishing, lipiec 2010
This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discuss... Cały opis
? points 137 b
234.81
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Gilded Reverie Lenormand Ciro Marchetti / Karty
common.buy 85.58
TOP
Behave Robert M. Sapolsky / Miękka
common.buy 47.60
TOP
How Emotions Are Made Lisa Feldman Barrett / Miękka
common.buy 47.60
TOP
Predictably Irrational Dan Ariely / Miękka
common.buy 51.60
Analyzing Neural Time Series Data Mike X Cohen / Twarda
common.buy 352.17
Digital Neuromarketing Sam Page / Miękka
common.buy 106.23
Neuromarketing Patrick Renvoise / Miękka
common.buy 117.45
Neuromarketing Leon Zurawicki / Twarda
common.buy 700.04
Neuromarketing in Action Anne Sophie Bayle Tourtoulou / Miękka
common.buy 165.16
Consumer Neuroscience Cerf / Twarda
common.buy 378.33
Neuromarketing Leon Zurawicki / Miękka
common.buy 937.27

This book constitutes an exploratory report that examines the current practices, literature, discussions and opinions on the use of neuromarketing. Specifically, it tests the hypothesis that neuromarketing is a valid marketing tool that can help marketers optimize their marketing efforts and the return on their marketing investments. To do so, the book answers three research questions: (1) Is neuromarketing a valid marketing tool? , (2) Where is it optimal to deploy neuromarketing? and, (3) How can neuromarketing be deployed? . The result is an exploratory and theoretically grounded book on neuromarketing that can help aid marketing managers, marketers, and individuals, in their continuing quest to unlock the mysteries behind consumer decision-making and purchasing behaviors.

Informacje o książce

Pełna nazwa Neuromarketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 160
EAN 9783838388304
Kod Libristo 07049109
Waga 245
Wymiary 152 x 229 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo