Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

New Literary Middlebrow

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka New Literary Middlebrow Beth Driscoll
Kod Libristo: 04771829
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, wrzesień 2014
There is an increasingly dominant force in twenty-first century book culture: the new literary middl... Cały opis
? points 154 b
262.26
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Witches of Eastwick John Updike / Miękka
common.buy 46.97
Surgery for Low Back Pain Marek Szpalski / Twarda
common.buy 762.40
Bartender Michael McNichols / Miękka
common.buy 72.85
Mexican Roots, American Schools Robert Crosnoe / Miękka
common.buy 98.74
Biofertilizers Vijay Singh Meena / Miękka
common.buy 1 241.15
Geschichte des Hellenismus Johann Gustav Droysen / Miękka
common.buy 441.17
Nietzsche & Emerson George J. Stack / Miękka
common.buy 153.81
Unsaturated Soil Mechanics Ning Lu / Twarda
common.buy 901.03
Innovation Nation Leonard Brody / Miękka
common.buy 115.33

There is an increasingly dominant force in twenty-first century book culture: the new literary middlebrow. Today's most influential literary tastemakers are descended from the middlebrow institutions of the early twentieth century, operating with new global reach and across the mass media. In this innovative and provocative study, Driscoll defines, describes and defends the middlebrow as a set of institutions and practices that provide real satisfactions for contemporary readers. The New Literary Middlebrow offers a comprehensive definition of middlebrow literary culture, describing it through eight features: it is middle class, feminized, reverential towards elite literature, commercial, emotional, recreational, earnest and mediated. Different expressions of the middlebrow are explored in a series of detailed case studies, including Oprah's Book Club, the Man Booker Prize, literary festivals, teachers, educators and the Harry Potter phenomenon. These case studies reveal new insights into the relationships between tastemakers and readers that are shaping contemporary literary culture.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo