Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Next Level CMO Martin Recke
Kod Libristo: 39233478
Wydawnictwo Next Factory Ottensen, październik 2022
In the 21st century, marketing is up for dramatic change - and the CMO role is changing with it. 20t... Cały opis
? points 81 b
137.80
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Can't Hurt Me David Goggins / Miękka
common.buy 113.94
TOP
Hobbit & The Lord of the Rings Boxed Set John Ronald Reuel Tolkien / Twarda
common.buy 548.91
TOP
Given, Vol. 7 / Miękka
common.buy 46.99
TOP
Garden of Fairytale Animals Kanoko Egusa / Miękka
common.buy 60.82
TOP
Tasha's Cauldron of Everything Wizards RPG Team / Twarda
common.buy 236.51
TOP
Secret Lives of Country Gentlemen KJ Charles / Miękka
common.buy 42.48
TOP
Flowerscape in Paradise / Miękka
common.buy 69.34
I Was Born for This Alice Oseman / Miękka
common.buy 47.09
Primitive Technology JOHN PLANT / Twarda
common.buy 101.82
Tales from the Sea of Thieves Paul Davies / Twarda
common.buy 104.32
Super Mario Encyclopedia Nintendo / Twarda
common.buy 166.16
Kremlin School of Negotiation Alex Fleming / Miękka
common.buy 63.33
Zapowiedź
Familiars Stacey Halls / Miękka
common.buy 33.76
Soul Coaching Denise Linn / Miękka
common.buy 56.52

In the 21st century, marketing is up for dramatic change - and the CMO role is changing with it. 20th-century marketing was defined by mass production and mass communication. This required an inside-out logic that began with the product and ended with the consumer. Today's marketing operates the other way around: it starts with the people and their experiences and works its way backwards to products, technologies and processes.Marketing is about to enter the next level, and thus the chief marketing officer role needs to grow. This book profiles marketeers and CMOs from leading brands such as Banana Republic, Bayer, Generali, Gucci, Jägermeister, Katjes, Oatly, smart, Tony's Chocolonely, Unilever, Zalando and many more. What are their views, how do they understand marketing and their role, and what profile will the CMO need in the future to meet the challenges of marketing today?

Informacje o książce

Pełna nazwa Next Level CMO
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2022
Liczba stron 304
EAN 9783948580254
Kod Libristo 39233478
Wydawnictwo Next Factory Ottensen
Waga 598
Wymiary 170 x 220 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo