Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Online Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Online Marketing Richard Gay
Kod Libristo: 01323310
Wydawnictwo Oxford University Press, marzec 2007
Online Marketing: A Customer Led Approach provides an excellent and stimulating balance between theo... Cały opis
? points 238 b
404.88
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Myths & Legends Philip Wilkinson / Twarda
common.buy 81.95
Ins and Outs of Breathing Norman L Jones / Miękka
common.buy 96.24
Arthur Melville Kenneth McConkey / Miękka
common.buy 102.34
Hymen and BDSM Sheya Acacia Sheya / Miękka
common.buy 64.06
Shadow War / Miękka
common.buy 81.55
Healthy Worker and Healthy Organization Dorota Żolnierczyk-Zreda / Twarda
common.buy 713.13
Birds: Playing Cards Ryuto Miyake / Gra
common.buy 50.56
Aircraft Sustainment and Repair Rhys Jones / Miękka
common.buy 1 034.86
Concepts in Viral Pathogenesis II Abner Louis Notkins / Twarda
common.buy 403.48
Brilliant Online Marketing Alex Blyth / Miękka
common.buy 69.65
Hidden Family Charles Stross / Miękka
common.buy 139.82

Online Marketing: A Customer Led Approach provides an excellent and stimulating balance between theory and practice by recognising the advantages and drawbacks of doing business online. The text is deeply embedded in traditional marketing concepts and examines their evolution as we understand more from online customer experiences. The authors believe that, despite the availability of new online tools, the customer should remain the central focus in all transactions and§experiences. §Supported by contemporary mini-cases, case studies and expert opinion from leading practitioners, the text comprehensively covers:§BL the changing online environment §BL online planning and evolving business models §BL application of ICT to achieve marketing objectives §BL changing online elements of the marketing mix§BL legal aspects impacting on online marketers §Online Marketing: A Customer-Led Approach thus provides a comprehensive account of the most up-to-date issues facing the developing world of internet marketing. §ONLINE RESOURCE CENTRE§For lecturers: PowerPoint slides for each chapter; advice on case questions and end-of-chapter exercises.§For students: extra case material and students self-assessment questions.

Informacje o książce

Pełna nazwa Online Marketing
Autor Richard Gay
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2007
Liczba stron 560
EAN 9780199265855
ISBN 0199265852
Kod Libristo 01323310
Waga 1046
Wymiary 182 x 244 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo