Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Open Innovation

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Open Innovation Henry Chesbrough
Kod Libristo: 04233125
Wydawnictwo Harvard Business Review Press, kwiecień 2003
In today's information-rich environment, companies can no longer afford to rely entirely on their ow... Cały opis
? points 95 b Zapowiedź Zapowiedź
162.30
Dodruk Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


In today's information-rich environment, companies can no longer afford to rely entirely on their own ideas to advance their business, nor can they restrict their innovations to a single path to market. As a result, says Harvard Business School Professor Henry W. Chesbrough, the traditional model for innovation--which has been largely internally focused, closed off from outside ideas and technologies--is becoming obsolete. Emerging in its place is a new paradigm, "open innovation," which strategically leverages internal and external sources of ideas and takes them to market through multiple paths. This path-breaking analysis is based on extensive field research, academic study, and the author's own longtime experience working in Silicon Valley. Through rich descriptions of the innovation processes of Xerox, IBM, Lucent, Intel, Merck, and Millennium, and the many spin-offs that have emerged from these firms, Open Innovation shows how a company can use its business model to identify a more enlightened role for R&D in a world of abundant information, better manage and access intellectual property, advance its current business, and grow its future business. Arguing that companies in all industries must transform the way they commercialize knowledge, Chesbrough convincingly shows how open innovation can unlock the latent economic value in a company's ideas and technologies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Open Innovation
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2003
Liczba stron 227
EAN 9781578518371
ISBN 1578518377
Kod Libristo 04233125
Waga 587
Wymiary 166 x 240 x 26
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo