Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis Sabyasachi Dasgupta
Kod Libristo: 19389761
Wydawnictwo IGI Global, październik 2018
Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consum... Cały opis
? points 627 b
1 065.51
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Fuel GARETH STUBBS / Miękka
common.buy 177.93
Ole Ole Ole!-A Trip Across Latin America (BR) The Rolling Stones / Blu-ray
common.buy 104.88
Oliver Twist DICKENS / Miękka
common.buy 95.60

Explores how companies ensure brand sustainability through influencing the minds and moods of consumers to create an interactive customer experience. The book features coverage on a broad range of topics such product presentation, brand fandom, social media, lifestyle products, and buying behaviour.

Informacje o książce

Pełna nazwa Optimizing Millennial Consumer Engagement With Mood Analysis
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2018
Liczba stron 325
EAN 9781522556909
ISBN 9781522556909
Kod Libristo 19389761
Wydawnictwo IGI Global
Waga 874
Wymiary 178 x 254 x 25
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo