Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Participatory Market Chain Approach in Bhutan

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Participatory Market Chain Approach in Bhutan Pema Cheizom
Kod Libristo: 02201356
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2012
This study is on application of Participatory Market Chain Approach (PMCA) in Bhutanese vegetable ma... Cały opis
? points 172 b
292.69
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Astrology, a Cosmic Science Isabel M Hickey / Miękka
common.buy 82.27
Zapowiedź
First Illustrated English Dictionary Rachel Wardley / Miękka
common.buy 60.53
Monet's Garden Vivian Russell / Miękka
common.buy 134.22
Life-Giving Home Experience, The Sally Clarkson / Miękka
common.buy 50.25
Oxford Handbook of Eschatology Jerry L Walls / Miękka
common.buy 356.42
Zapowiedź
Turning the Tide P D Grove / Miękka
common.buy 97.32
Die Steine auf dem Weg zum Mars Der Wolf / Miękka
common.buy 30.71
Fighting Different Wars Janet S. K. Watson / Miękka
common.buy 290.40
Der Kesselbaustoff Max Moser / Miękka
common.buy 284.81

This study is on application of Participatory Market Chain Approach (PMCA) in Bhutanese vegetable market chain to help farmers to access markets. Key findings; 1. In a local market chain- physical capital (mobile network, access to water & physical distance within farmers), participation with actors, access to human capital, group work, policy support & external actor highly governing market chain affect collective action, social learning & social capital. 2. In an informal group- Local level platform of PMCA can improve social learning to develop trust. 3. In a formal group- Market chain platform of PMCA can improve social learning with market chain actors. 4. Institutional innovation can occur as market chain actors have key common interest to cooperate indicated in social learning, collective action to develop social capital. Yet, barriers exist on governance of chain & farmers participating mostly for short term material gain. Nevertheless, policy makers can consider PMCA to increase farmer s market access. And to apply PMCA, it is vital to know current type of participation & physical infrastructure in a market chain for social learning, collective action & social capital.

Informacje o książce

Pełna nazwa Participatory Market Chain Approach in Bhutan
Autor Pema Cheizom
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 252
EAN 9783659336096
Kod Libristo 02201356
Waga 393
Wymiary 150 x 220 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo