Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Patient Perception about Service Quality in Public & Private Hospitals

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Patient Perception about Service Quality in Public & Private Hospitals Syed Muhammad Irfan
Kod Libristo: 06970474
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
Healthcare sector of a country needs special attentions from the government as quality of healthcare... Cały opis
? points 156 b
267.31
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Mother-Infant Attachment and Psychoanalysis Mary Y. Ayers / Miękka
common.buy 257.78
Shakespeare as Collaborator Kenneth Muir / Twarda
common.buy 1 703.22
Biggest Job of All Harriet Ziefert / Twarda
common.buy 51.15
Kfz-Versicherungsnehmer sind bestechlich! Andreas Brandstetter / Miękka
common.buy 267.31
Why I Burned My Book Paul K. Longmore / Miękka
common.buy 151.65
Technologiemanagement Hans-Jörg Bullinger / Miękka
common.buy 402.93
Biogenesis y maduracion de fagosomas Natalia Lorena Leiva / Miękka
common.buy 285.97
Dye Treatment with Fungi Ye im Erler Kubilay / Miękka
common.buy 323.58
Zur Vereinbarkeit von Beruf und Familie in der DDR Melanie Czarnofske / Miękka
common.buy 222.87
Kardioprotektion durch Lipoteichonsaure Günther Oprea / Miękka
common.buy 257.98
"Wir singen uns durch uns're Welt..." Hanna Magdalena Madritsch / Miękka
common.buy 267.31
Warfare in Ancient Greece Michael M. Sage / Miękka
common.buy 324.38
Complete Divorce Recovery Handbook John P. Splinter / Miękka
common.buy 74.52

Healthcare sector of a country needs special attentions from the government as quality of healthcare provides hope and relief to the patients and their dependents. It also helps to maintain a healthy human capital that contributes in the development of the country. Now quality has become an icon for customers while availing any services or buying a product and it is also a strategic advantage for the organizations to gain success and remain competitive in the market by delivering superior quality of services or products based on customer requirements. The objective of this study is to compare the quality of healthcare services delivered by the public and private hospitals to gain patient satisfaction in Pakistan.

Informacje o książce

Pełna nazwa Patient Perception about Service Quality in Public & Private Hospitals
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 136
EAN 9783659283345
Kod Libristo 06970474
Waga 219
Wymiary 150 x 220 x 8
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo