Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Persuading People to Buy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Persuading People to Buy Marcia Yudkin
Kod Libristo: 07425367
Wydawnictwo Creative Ways Publishing, sierpień 2010
Attract Interest, Then Nail the Sale With attention spans mercilessly short, you can't afford to... Cały opis
Książka niestety nie jest dostępna :(
Podaj swój e-mail, a my odezwiemy się do Ciebie, gdy książka będzie ponownie dostępna.

Mogłoby Cię także zainteresować


Trade, Temple and Court Rosemary Crill / Twarda
common.buy 543.74
Handbook of the Logistic Distribution N. Balakrishnan / Twarda
common.buy 1 903.20
Sour Milk Barb Pacholik / Miękka
common.buy 109.08
Sculptura Historico-Technica Multiple Contributors / Miękka
common.buy 109.08
Languages of Education Daniel Trohler / Twarda
common.buy 1 097.32
Digital Solidarity in Education Daryl Diamond / Miękka
common.buy 277.08
Therapy for Genitourinary Cancer Russell K. Lawson / Miękka
common.buy 799.25
But Now I See! John (Cuidiu Consulting) Brothers / Miękka
common.buy 59.30
New York Historical Manuscripts Scott / Miękka
common.buy 92.72
Diabetes and Cardiovascular Disease Aubie Angel / Miękka
common.buy 799.25
Zapowiedź
Annotated Nose Marc Estrin / Miękka
common.buy 87.70

Attract Interest, Then Nail the Sale With attention spans mercilessly short, you can't afford to approach customers with anything but the very strongest, most on-target pitch. Learn how to capture the interest of perfect prospects for your product, service or cause, then convince them to complete an order. This pithy, provocative book from a master of creative marketing offers both timeless principles of persuasion and insights from recent research and marketing trends. Real-life examples illustrate Marcia Yudkin's advice on strategies that work and those that may backfire. Marcia Yudkin is the author of 6 Steps to Free Publicity, now in its third edition, and 10 other books. "In almost 20 years as a business and marketing columnist, I've yet to encounter anyone with more know-how of what it really takes to transform strangers into prospects, customers and brand loyalists. Marcia Yudkin's M.O. is moxie delivered in bite-sized bits and in terms everyone can understand - and put to immediate use. One handy book with Marcia's years of wisdom is well worth the investment." - Jeff Zbar, Founder, ChiefHomeOfficer.com, U.S. Small Business Administration 2001 Small Business Journalist of the Year "Marketing insights come fast and furious in Persuading People to Buy. If you want to peek inside the minds of buyers, motivate them to buy what you offer, and think of new ways to tempt them, this is the book for you." - Mike Schultz, President of RAIN Group, Co-Author of Professional Services Marketing

Informacje o książce

Pełna nazwa Persuading People to Buy
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 188
EAN 9780971640702
ISBN 9780971640702
Kod Libristo 07425367
Waga 225
Wymiary 140 x 216 x 10
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo