Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Photorealism in Computer Graphics

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Photorealism in Computer Graphics Kadi Bouatouch
Kod Libristo: 01653168
Wydawnictwo Springer, Berlin, październik 2010
The goal of this book is to present the most advanced research work in realistic computer generated... Cały opis
? points 387 b
659.35
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Oracle of Mystical Moments Catrin Welz-Stein / Karty
common.buy 82.05
TOP
Pachinko (National Book Award Finalist) Min Jin Lee / Miękka
common.buy 69.35
TOP
Talent Code Daniel Coyle / Twarda
common.buy 101.04
TOP
What Lies Beyond the Veil Adelaide Forrest / Miękka
common.buy 42.87
TOP
Origins and History of Consciousness Erich Neumann / Miękka
common.buy 89.24
TOP Zapowiedź
Rinko Kawauchi: Illuminance Lesley A. Martin / Twarda
common.buy 253.46
Shadow and Bone - Leigh Bardugo Leigh Bardugo / Miękka
common.buy 38.17
Advances in Financial Machine Learning Marcos Lopez de Prado / Twarda
common.buy 186.69
Zapowiedź
New York Deco Richard Berenholtz / Twarda
common.buy 55.86
Computer Architecture Jose Monteiro / Miękka
common.buy 422.37
Apollo 9 NASA / Miękka
common.buy 105.74
Introduction to Accelerator Dynamics Stephen Peggs / Twarda
common.buy 448.66

The goal of this book is to present the most advanced research work in realistic computer generated images. It contains the papers presented during a Eurographics workshop held in Rennes, France, in June 1990. The objective of this workshop was to assemble experts from physics and computer graphics to contribute to the introduction of physics-based approaches in the field of computer generated images. The book begins with an overview on realistic imagery that discusses the main issues in radiosity and describes the most recent developments. The first chapter gives a description of improved ray tracing techniques for animated scenes and parametric surfaces. The second chapter develops the theoretical aspects of global illumination models. The third chapter presents two algorithms that try to combine radiosity and ray tracing to cope with a wide class of photometric problems. The fourth chapter describes techniques aiming at efficient evaluation of form factors. The last chapter gives examples showing how physics can be used to solve some rendering problems such as interference, simulation of area light sources, and light propagation through media.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo