Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Physically Based Simulation on GPU - Theoretical Background and Implementation Details for Building a Particle Based Physics Simulation Using Programm

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Physically Based Simulation on GPU - Theoretical Background and Implementation Details for Building a Particle Based Physics Simulation Using Programm Benjamin Rauscher
Kod Libristo: 04336154
Wydawnictwo VDM Verlag Dr. Mueller E.K., kwiecień 2008
As focus in modern computer games shifts from purely realistic rendering to a more realistic environ... Cały opis
? points 137 b
234.37
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Plan of God in Luke-Acts John T. Squires / Twarda
common.buy 571.29
Stimmen des Lebens Wilhelm Jensen / Miękka
common.buy 102.42
Organization Philosophy Tim Scott / Twarda
common.buy 517.77

As focus in modern computer games shifts from purely realistic rendering to a more realistic environment for the user, interactive physical simulation of a broad range of objects - demanding a believable appearance, rather than physical correctness - becomes increasingly important. Traditionally physically based simulation is done on the CPU, however the pace of innovation in graphics hardware is staggering and continues to outpace processor development. In addition, the programmable rendering pipeline makes graphics hardware capable of doing much more than simply rendering a scene. This book combines both aspects by presenting an approach of performing physically based modelling solely on graphics hardware by using the concept of Memory Objects. The algorithms presented in this work allow for the simulation of cloth, rigid and soft bodies. The main aspects of physically based modelling discussed in this book are: verlet integration, containing shape, collision detection and collision response.

Informacje o książce

Pełna nazwa Physically Based Simulation on GPU - Theoretical Background and Implementation Details for Building a Particle Based Physics Simulation Using Programm
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2008
Liczba stron 84
EAN 9783836490733
ISBN 3836490730
Kod Libristo 04336154
Waga 122
Wymiary 152 x 229 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo