Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Planning Your Internet Marketing Strategy

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Planning Your Internet Marketing Strategy Ralph F. Wilson
Kod Libristo: 04890966
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, listopad 2001
A top international authority on Web marketing and e-commerce provides a sure-fire formula for devel... Cały opis
? points 56 b
96.39
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Sexual Practices of Quodoushka Amara Charles / Miękka
common.buy 69.20
Women Leaders at Work Elizabeth Ghaffari / Miękka
common.buy 89.77
Substitution Dynamical Systems - Spectral Analysis Martine Queffelec / Miękka
common.buy 402.93
Aristotle: Politics, Books V and VI Aristotle / Twarda
common.buy 749.59
Philosophical Mishnah, Vol III Jacob Neusner / Twarda
common.buy 437.63
Respectability and Deviance Ruth-Ellen B. Joeres / Twarda
common.buy 590.80
Great Cattle Trail Edward Sylvester Ellis / Miękka
common.buy 106.32
Architects of the Business Revolution Des Dearlove / Miękka
common.buy 113.54

A top international authority on Web marketing and e-commerce provides a sure-fire formula for developing a winning e-commerce marketing strategy One of the biggest reasons why so many Internet-based businesses fail isn't poor product or service, or technology failures, or even lack of funding. As Internet marketing guru Ralph F. Wilson explains in this ground-breaking book, a preponderance of e-business failures can be traced back to a lack of know- ledge about the Internet's full potential as a marketing and sales tool. With the help of case studies of outstanding e-business successes and failures, Wilson describes how to develop four, core e-business marketing competencies. Readers learn how to develop a USP, clarify goals, and perform analysis and customer profiling. They also learn how to perform product positioning; develop a balanced promotional mix; provide lifetime customer value; and much more. Ralph F. Wilson (Loomis, CA) is the founding editor of three popular e-business publications read by 130,000 subscribers in 130 countries: Web Marketing Today, Web Commerce Today, and Doctor Ebiz.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo