Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Pop Brands

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Pop Brands Nicholas Carah
Kod Libristo: 10026416
Wydawnictwo Peter Lang Publishing Inc, kwiecień 2010
Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated... Cały opis
? points 146 b
248.77
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Marie-Antoinette Helene Delalex / Twarda
common.buy 267.91
Le Passif En Francais Gaatone-D / Miękka
common.buy 405.81
Silver Guard R. A. HAYDEN / Miękka
common.buy 87.64
Kleines Kätzchen in Not Claudia Ondracek / Twarda
common.buy 29.70
Tedious Journeys Cynthia Cole Robinson / Twarda
common.buy 622.39
Tenure of Agricultural Land C. S. Orwin / Miękka
common.buy 135.10
Stufenjahre eines Glucklichen Louise von François / Miękka
common.buy 210.18
Zapowiedź
Outliers Kimberly McCreight / Miękka
common.buy 36.68

Addresses the integration of popular music culture, corporate branding, and young people's mediated cultural practices. This book is based on extensive ethnographic empirical research, drawing on participant observation, textual analysis and interviews with young people, musicians, marketers and other participants in the cultural industries.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo