Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Positioning for Professionals - How Professional Knowledge Firms Can Differentiate Their Way to Success

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Positioning for Professionals - How Professional Knowledge Firms Can Differentiate Their Way to Success Tim Williams
Kod Libristo: 04083848
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, wrzesień 2010
It's not the best companies that prevail in the marketplace, but rather the best brands. The goal of... Cały opis
? points 96 b
164.15
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 19-25 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Miękka
common.buy 74.31
TOP
You Can Draw in 30 Days Mark Kistler / Miękka
common.buy 72.41
Edens Zero 24 / Miękka
common.buy 40.40
Mózg nie służy do myślenia Feldman Barrett Lisa / Miękka
common.buy 28.50
Transhumanism Joseph P. Farrell / Miękka
common.buy 74.61
Tontauben / Miękka
common.buy 45.20
Upstarts Brad Stone / Miękka
common.buy 77.92
Sichtschutz und Raumteiler im Garten Marion Lagoda / Twarda
common.buy 135.54
JIFUNZE KISWAHILI / Miękka
common.buy 77.52
Bitch Pilar Quintana / Miękka
common.buy 47.01
Basildon Through Time Lisa Horner / Miękka
common.buy 72.11
Dormido o despierto en la selva LIESBET SLEGERS / Miękka
common.buy 62.41
Positioning Yourself / Miękka
common.buy 38.90

It's not the best companies that prevail in the marketplace, but rather the best brands. The goal of business strategy is not just to be better, but different. Learn how to build a differentiating value proposition by clearly and carefully defining your brand boundaries: Calling, Competencies, Customers, and Culture. Positioning for Professionals shows how a well-defined value proposition can help professional service firms create their own success instead of copying the success of others, including such concepts as: How and why professional service brands become homogenized Why standing for everything is the same as standing for nothing Why there's no such thing as full service Deep and narrow as a strategic imperative Why it's better to be a profit leader than a market leader Differentiation and price premiums How to map your brand on the matrix of relevance and differentiation How to define a value proposition that will make your firm intensely appealing to the customers who want you for what you do best Based on the proven premise that the most profitable business strategy is not to aim at the center of the market, but rather at the edges, Positioning for Professionals is written for leaders, managers, and other senior executives of service companies in with a particular emphasis on professional service firms.

Informacje o książce

Pełna nazwa Positioning for Professionals - How Professional Knowledge Firms Can Differentiate Their Way to Success
Autor Tim Williams
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 208
EAN 9780470587157
ISBN 0470587156
Kod Libristo 04083848
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 394
Wymiary 237 x 162 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo