Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Power Branding

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Power Branding McKee Steve
Kod Libristo: 02171512
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, luty 2014
Every one of the largest, most successful corporations were, at some point, mere startups. McKee exp... Cały opis
? points 82 b
140.60
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Miękka
common.buy 50.90
Knitted Woodland Creatures Susie Johns / Miękka
common.buy 89.49
Encyclopaedia of Mathematics Michiel Hazewinkel / Miękka
common.buy 1 541.71
11+ Maths Year 5-7 Workbook 4 Stephen C. Curran / Miękka
common.buy 49.90
Abenteuer in Wesseling Sarah Gaspers / Miękka
common.buy 67.84
Preludio de una luna inmortal Ricardo Galvan Barquin / Miękka
common.buy 49.40

Every one of the largest, most successful corporations were, at some point, mere startups. McKee explains what enables some companies to growbigger and better, while others stumble along year after year, running but never winning the race. The difference is that the biggest and best brands aren't slaves to conventional marketing wisdom. McKee shows by example how the same, sometimes counter-intuitive, strategies used by the biggest brands can also best serve small and mid-sized companies. Among the topics explored: How can a company grow big by thinking small? Why do the best companies sometimes avoid being better? Why do brands that create the most memorable advertising stay away from focus groups? What is the secret to an effective slogan? When can admitting a negative become a positive? A diverse selection of companies provides powerful lessons, ranging from traditional icons like Coca-Cola, McDonald's, and General Motors, to new media models like Google and Facebook. This book appeals not only to time- starved executives, but also to middle managers and owners of small businesses who have a wide variety of marketing problems to address and who need to change the way they think about how to generate healthy, consistent growth.

Informacje o książce

Pełna nazwa Power Branding
Autor McKee Steve
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2014
Liczba stron 256
EAN 9781137278845
ISBN 1137278846
Kod Libristo 02171512
Wydawnictwo Palgrave Macmillan
Waga 572
Wymiary 164 x 243 x 23
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo