Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Principles and Practice of Social Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Principles and Practice of Social Marketing Rob DonovanNadine Henley
Kod Libristo: 02025399
Wydawnictwo Cambridge University Press, październik 2010
This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing... Cały opis
? points 258 b
439.27
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Pictures of Czech Postmodernism Jiří Přibáň / Karta
common.buy 48.87
Applied Construction Grammar Sabine de Knop / Twarda
common.buy 862.75
Theoretical Physics Fin de Siecle Andrzej Borowiec / Twarda
common.buy 517.33
Stepfather's Manipulation Tom West / Twarda
common.buy 130.62
Perhaps Line Gary D Swaim / Miękka
common.buy 65.96
Aus meinem Leben; Dichtung und Wahrheit Klaus-Detlef Müller / Twarda
common.buy 308.43
Time: A Philosophical Analysis T. Chapman / Miękka
common.buy 517.33
Humoral Immunity in Neurological Diseases D. Karcher / Miękka
common.buy 262.26
East Asian Trade after the Uruguay Round David Robertson / Twarda
common.buy 593.29
Herring on the Nile L C Tyler / Miękka
common.buy 55.56
Kants Theorie der Erfahrung Hermann Cohen / Miękka
common.buy 355.11

This fully updated edition combines the latest research with real-life examples of social marketing campaigns the world over to help you learn how to apply the principles and methods of marketing to a broad range of social issues. The international case studies and applications show how social marketing campaigns are being used across the world to influence changes in behaviour, and reveal how those campaigns may differ according to their cultural context and subject matter. Every chapter is fully illustrated with real-life examples, including campaigns that deal with racism, the environment and mental health. The book also shows how social marketing influences governments, corporations and NGOs, as well as individual behaviour. The author team combine research and teaching knowledge with hands-on experience of developing and implementing public health, social welfare and injury prevention campaigns to give you the theory and practice of social marketing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Principles and Practice of Social Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 524
EAN 9780521194501
ISBN 0521194504
Kod Libristo 02025399
Waga 1224
Wymiary 191 x 249 x 36
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo