Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Principles of Islamic Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Principles of Islamic Marketing Baker Ahmad Alserhan
Kod Libristo: 09240556
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, październik 2015
The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the as... Cały opis
? points 339 b
575.81
Na zamówienie Wysyłamy za 17-26 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Weight of the Social Economy Marie J. Bouchard / Miękka
common.buy 321.63

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book. The Islamic Economic System is a business model adopted by nearly one quarter of the world's population. Baker Alserhan identifies the features of the Islamic structure of International Marketing practices and ethics. Adherence to such ethical practices elevates the standards of behaviour of traders and consumers alike and creates a value-loaded framework for meaningful cooperation between international marketers and their Muslim markets. His book provides a complete guide for an organization when managing its entire marketing function or when customising part of its offering to suit Muslim customers. It addresses the challenges facing marketers involved in business activities with and within Islamic communities, the knowledge needs of academic institutions, and the interest of multinationals keen on tapping the huge Islamic markets. Along the way, Baker Alserhan provides insights into key elements such as, distribution channels, retailing practices, branding, positioning, and pricing; all within the Muslim legal and cultural norms. This second edition brings the book up to date and features a number of new case studies and two additional chapters on Maqasid Al Shariah and the Islamic economy, and a strategic perspective on Islamic marketing and branding.

Informacje o książce

Pełna nazwa Principles of Islamic Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 260
EAN 9781472460301
ISBN 1472460308
Kod Libristo 09240556
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 720
Wymiary 251 x 180 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo