Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Problem-Based Learning in Teacher Education

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Problem-Based Learning in Teacher Education Margot Filipenko
Kod Libristo: 02016778
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, grudzień 2015
This book brings together a collection of writings on problem-based learning (PBL) in elementary tea... Cały opis
? points 440 b
747.33
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Future Wise David Perkins / Twarda
common.buy 99.20
Human Development and Global Institutions Richard Ponzio / Miękka
common.buy 265.92
Die Morgesons Elizabeth Stoddard / Miękka
common.buy 137.49
Adaptive Dynamics of Infectious Diseases Ulf DieckmannJohan A. J. MetzMaurice W. SabelisKarl Sigmund / Twarda
common.buy 929.30

This book brings together a collection of writings on problem-based learning (PBL) in elementary teacher education. It enriches our understandings of the why s and how s of PBL in teacher education and demonstrates that PBL is not only dynamic, flexible and intellectually rigorous but fosters critical dispositions essential for the complex realities of teaching in the 21st century. The goals of PBL include the ability to identify critical issues, be self-directed, integrate knowledge from different disciplines, evaluate ideas and research, develop content knowledge and exercise professional judgment. Achievement of these goals is best accomplished in small group tutorials where teacher candidates have opportunities to work together to analyse problem(s) routinely faced in professional, educational practice. Part 1 describes the history, philosophy and underlying assumptions of PBL and outline both rewards and challenges. Part 2 focusses on answering questions about how campus-instructors including tutors, resource subject-area instructors, librarians, in the PBL cohort in teacher education ensure that subject area content is covered; how cases are designed including the development of a course matrix; ways in which and, how content area faculty view supporting teacher candidate proficiency; how teacher candidates experience Problem Based Learning; and, how teacher candidate success is measured. Part 3 provides examples of the conceptual explorations that enrich the discussions about future directions for PBL in teacher education.

Informacje o książce

Pełna nazwa Problem-Based Learning in Teacher Education
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 241
EAN 9783319020020
ISBN 3319020021
Kod Libristo 02016778
Waga 538
Wymiary 164 x 247 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo