Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat
Kod Libristo: 09225622
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, maj 2015
This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in M... Cały opis
? points 387 b
659.35
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 12-14 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Orders of Architecture R. A. Cordingley / Miękka
common.buy 40.17
Resilient by Design Joseph Fiksel / Twarda
common.buy 133.32
Extreme Animals Dominic Couzens / Twarda
common.buy 109.33
Swimming in Jungles Ron N Cervero / Miękka
common.buy 65.26
This Soldier's Fortune Zygmunt Tratkiewicz / Miękka
common.buy 88.94
Das graue Haus Herman Bang / Miękka
common.buy 62.66
1960s Decade of Dissent Bernie Keating / Miękka
common.buy 87.74
Vale of Clwyd, Rhyl, Denbigh and Ruthin Ordnance Survey / Mapa
common.buy 60.66
Inversao das Reacoes Quimicas de Hidratacao do Cimento Portland Aloízio Geraldo de Araújo Júnior / Miękka
common.buy 294.14
Fit for God Financially La Vita M Weaver / Twarda
common.buy 120.63
Zulu Victory Ron Lock / Miękka
common.buy 122.83
Through the Storm Dell Staggers / Miękka
common.buy 49.36

This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing to various ethnic groups in both a US and global context. It presents papers on various multicultural issues across the entire spectrum of marketing activities and functions including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior.§§Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.§

Informacje o książce

Pełna nazwa Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2015
Liczba stron 538
EAN 9783319173825
ISBN 3319173820
Kod Libristo 09225622
Waga 1620
Wymiary 210 x 279 x 287
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo