Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Proceedings of the 1998 Multicultural Marketing Conference Jean-Charles Chebat
Kod Libristo: 15194053
Wydawnictwo Springer International Publishing AG, październik 2016
This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in M... Cały opis
? points 467 b
795.58
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


First Men in the Moon H G Wells / Miękka
common.buy 42.37
Guilderland, New York Alice C. Begley / Twarda
common.buy 140.52
CE EMPWR ESS A2 LRNG PK ADRIAN DOFF / Miękka
common.buy 296.84
Geschichte von Mainz Karl Klein / Miękka
common.buy 241.47
Reclaiming Gotham Juan Gonzalez / Twarda
common.buy 98.74
Introduction to Socio-Finance Jorgen Vitting-Andersen / Miękka
common.buy 262.26

This volume includes the full proceedings from the 1998 Multicultural Marketing Conference held in Montreal, Canada. The focus of the conference and the enclosed papers is on marketing to various ethnic groups in both a US and global context. It presents papers on various multicultural issues across the entire spectrum of marketing activities and functions including marketing management, marketing strategy, and consumer behavior. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo