Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Promo-art

Język CzeskiCzeski
Książka Twarda
Książka Promo-art Charlotte Rivers
Kod Libristo: 01108937
Wydawnictwo Rotovision, sierpień 2008
Features the best in international invitations, greetings, and business cards.Following the success... Cały opis
? points 68 b
116.12
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy do 4 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Logo Modernism Jens Müller / Twarda
common.buy 215.87
Angličtina pro jazykové školy IV. Stella Nangonová / Miękka
common.buy 9.54
Matematika 3. ročník Josef Molnár / Miękka
common.buy 11.96
Spálená setba Jiří Mucha / Twarda
common.buy 26.54
Handmade Type Workshop Charlotte Rivers / Miękka
common.buy 141.86
Mimochodem Josef Moucha / binding.
common.buy 10.25
Mag-art Charlotte Rivers / Miękka
common.buy 103.96
CD-art Charlotte Rivers / Miękka
common.buy 103.96
Complete Guide to Designing Handmade Type Charlotte Rivers / Miękka
common.buy 151.42
Reinventing Letterpress Charlotte Rivers / Twarda
common.buy 127.79
Logo-art Charlotte Rivers / Miękka
common.buy 127.79
Poster-art Charlotte Rivers / Miękka
common.buy 127.79

Features the best in international invitations, greetings, and business cards.Following the success of the previous titles in the Art series, Promo-Art features the best in international card design, from business cards designed according to strict briefs, to invitations produced with total creative freedom. Detailed captions discuss how the considered use of artwork, typography, paper stock, and printing and finishing techniques can help you achieve successful promotional art.More than any other form of print design, the physical quality of a card can have an impact on its recipient, opening up a whole field of input for the designer. Events promotions, festive celebrations, and greetings cards provide a welcome oportunity for playful interpretations in design. In-depth interviews reveal how leading designers achieve a happy balance between utilitarian constraints and artistic possibilities.

Informacje o książce

Pełna nazwa Promo-art
Język Czeski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2008
Liczba stron 160
EAN 9782940361953
ISBN 2940361959
Kod Libristo 01108937
Wydawnictwo Rotovision
Waga 940
Wymiary 260 x 228 x 20
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo