Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Public Relations in India

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Public Relations in India J. V. Vilanilam
Kod Libristo: 05047592
Wydawnictwo SAGE Publications India Pvt Ltd, maj 2011
"Public Relations in India" is a review of the history of Public Relations (PR) in the world and Ind... Cały opis
? points 69 b
118.44
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Purple Anthology Olivier Zahm / Twarda
common.buy 147.70
Kyoto Protocol and Beyond Wybe Th Douma / Twarda
common.buy 318.83
Nokekkangekagaku I / Twarda
common.buy 606.09
Hester's Counterpart A Story of Boarding School Life Jean K. (Jean Katherine) Baird / Miękka
common.buy 102.15
Thomas More's Trial by Jury Henry Ansgar Kelly / Twarda
common.buy 516.11
Cancer Treatment An Update P. Banzet / Miękka
common.buy 497.20
Zapowiedź
Recent Advances in Gyne-Oncology Dilip Kumar Dutta / Miękka
common.buy 174.74
Allgäu Süd, Reliefpostkarte André Markgraf / Zabawka
common.buy 18.69

"Public Relations in India" is a review of the history of Public Relations (PR) in the world and India and an in-depth critical analysis of the value of PR as an essential feature of the management function. The key focus of this book is what PR means for India and other developing countries in the 21st century. Building a case for citizen-centric public relations, the author argues that in India, PR must be viewed as a development tool geared towards socioeconomic progress. This argument is backed by case studies and practical examples of PR writing, PR concepts applicable to India and the latest techniques and gadgets used in PR practice. This book covers topics like Internal and External PR, Satellite and International Communication and Cross-cultural Communication and blends theoretical arguments with management case studies. This book aims to sensitize general readers as well as PR professionals about the increasingly socially responsible role that the PR function has to play in developing nations to help in all-round social uplift.

Informacje o książce

Pełna nazwa Public Relations in India
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 318
EAN 9788132106296
ISBN 8132106296
Kod Libristo 05047592
Waga 350
Wymiary 217 x 142 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo