Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Qualitative Research and Hypermedia

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Qualitative Research and Hypermedia Paul Atkinson
Kod Libristo: 04444280
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, październik 2005
Digital culture and digital technologies have rapidly become unavoidable and essential forms of soci... Cały opis
? points 396 b
672.74
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Renaissance Art Pop-up Book Stephen Farthing / Twarda
common.buy 114.86
Flechas John P Cann / Miękka
common.buy 92.12
Courtyard Marcia Willett / Miękka
common.buy 46.85
From Hellenism to Islam Hannah M. CottonRobert G. HoylandJonathan J. PriceDavid J. Wasserstein / Miękka
common.buy 303.61
Lectures on the History of Philosophy, Volume 2 Georg Wilhelm Friedrich Hegel / Miękka
common.buy 242.29
Grading the Nation's Report Card Committee on the Evaluation of National and State Assessments of Educational Progress / Twarda
common.buy 276.49
Chefsachen Kirstin Hofer / Twarda
common.buy 213.97
Laughing Fit to Kill Glenda Carpio / Miękka
common.buy 132.01
D'Artagnan: The King Maker Alexandre Dumas / Miękka
common.buy 113.46

Digital culture and digital technologies have rapidly become unavoidable and essential forms of social experience and communication in our emerging globalised society. If we want to attempt to analyse and understand our technology-saturated society, and all its new media, then we must also develop research methods and forms of analysis that can accommodate and exploit digital culture and digital technologies. This important new methods text sets out to equip qualitative researchers with the tools necessary to conduct ethnography in the age of email and the internet. It will investigate how digital technologies potentially transform the ways in which we do research. This text also introduces the reader to new emerging methods that utilise new technologies and explains how to conduct data collection, analysis and representation using new technologies and 'hypermedia'.Essential reading for any student or researcher interested in qualitative research in an age of hypermedia, this text: - explains how digital technology impacts on social research; - investigates how digital technology has reshaped the field of social research; - consider the implications of bringing multimedia into the forefront of qualitative research; - suggests new ways of observing and documenting a 'technologised' and design-rich society; - enables the reader to use new technologies to handle and represent qualitative data; - unpacks the theoretical implications of writing and researching for the electronic screen

Informacje o książce

Pełna nazwa Qualitative Research and Hypermedia
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2005
Liczba stron 208
EAN 9780761960973
ISBN 076196097X
Kod Libristo 04444280
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 450
Wymiary 156 x 234 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo