Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Quality, Satisfaction and Repurchase Intention

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Quality, Satisfaction and Repurchase Intention Temesgen Gebregziabher
Kod Libristo: 06944917
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2011
Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implemen... Cały opis
? points 130 b
221.59
Na zamówienie Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Dive Into Python 3 Mark Pilgrim / Miękka
common.buy 241.13
Dependence Modeling with Copulas Harry Joe / Twarda
common.buy 545.90
JOBIM DEFINITIVE COLLECTION PVG BK Antonio Carlos Jobim / Miękka
common.buy 98.72
Charles Dickens: Christoph Schüly / Miękka
common.buy 341.76
Roots of Conservatism in Mexico Benjamin T. Smith / Miękka
common.buy 212.11
Problems in Lumber Distribution Nation Lumber Manufacturers Association / Miękka
common.buy 101.31
Introducing American Religion Charles H. Lippy / Twarda
common.buy 800.31
Timely And The Timeless Lord Immanuel Jakobovits / Twarda
common.buy 359.61
Flexural-Torsional Buckling of Structures N. S. Trahair / Twarda
common.buy 1 137.69
Sojourning Sisters Jean Barman / Miękka
common.buy 198.45

Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implementing effective strategies targeting to market acceptance/purchase of local leather shoes is crucial to firm s success and survival. Moreover, while offering better quality, organizations in the industry may draw profitability through fetching new customers and retaining the existing ones. However, there seems little research being done on consumer behavior in Ethiopian leather shoes industry. Therefore, the study is an attempt to see the relationship of quality perceptions, satisfaction, and repurchase intentions of the consumers of leather shoes. The results of the study may help leather shoes manufacturers (marketers, decision makers) in understanding product quality perceptions of their consumers, provides guides to in framing their marketing strategies and marketing mixes. It may also serve as a benchmark for consumer behavior researchers interested in exploring the areas of perceived product quality, consumer satisfaction, and repurchase intention.

Informacje o książce

Pełna nazwa Quality, Satisfaction and Repurchase Intention
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 84
EAN 9783846517925
Kod Libristo 06944917
Waga 128
Wymiary 150 x 220 x 4
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo