Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 11.02

Re-Investing Authenticity

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Re-Investing Authenticity Britta Timm Knudsen
Kod Libristo: 05096930
Wydawnictwo Channel View Publications Ltd, styczeń 2010
From the highly influential concept of 'staged authenticity' discussed by Dean MacCannell, to the ge... Cały opis
? points 314 b
534.82
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Chopin, Frédéric - Rondos Frédéric Chopin / Nuty
common.buy 80.75
Oxford Playscripts: Blood Brothers Russell / Miękka
common.buy 65.76
Zapowiedź
Topics On Diffusion In Emulsions M. Nichelatti / Twarda
common.buy 328.52
Evil Guest Joseph Sheridan Le Fanu / Miękka
common.buy 79.55
Transport Policy Patrick O'Sullivan / Twarda
common.buy 433.67
Aspects of Personal Privacy in Communications Vladimir A. Oleshchuk / Twarda
common.buy 668.05
Racial Middle Eileen O'Brien / Miękka
common.buy 155.31
Palestinian and Israeli Nationalism Evan S Weiss / Miękka
common.buy 159.91
Selling 'em by the Sack David Gerard Hogan / Miękka
common.buy 130.62
Play Therapy with Preteens Eric Green / Miękka
common.buy 269.75
Bible Hoax S Colbert Travis S Colbert / Twarda
common.buy 106.44

From the highly influential concept of 'staged authenticity' discussed by Dean MacCannell, to the general claim of longing for authenticity on behalf of all Western consumers, made by Joseph Pine and James Gilmore, it is obvious that the concept of authenticity is still worth considering. This ground-breaking book re-thinks and re-invests in the notion of authenticity as a surplus of experiential meaning and feeling that derives from what we do at/in places. In "Re-investing Authenticity - Tourism, Place and Emotions" international scholars representing a wide range of disciplines, examine contemporary performances of authenticity in travel and tourism practices: from cultural place branding to individual pilgrim performances; from intensified experiences of imaginary crime scenes to the rhetorical features of the encounter with the traumatic; and, from photography performing memories of place to experiences of wilderness producing excitement. This book demonstrates how the feeling of authenticity within places is produced.

Informacje o książce

Pełna nazwa Re-Investing Authenticity
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 312
EAN 9781845411282
ISBN 1845411285
Kod Libristo 05096930
Waga 490
Wymiary 155 x 218 x 24
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo