Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Recruiting and Retaining Call Center Employees

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Recruiting and Retaining Call Center Employees Natalie Petouhoff
Kod Libristo: 06370314
Wydawnictwo American Society for Training & Development, styczeń 2006
Call centers are the first touch in the customer pipe-line. Help these people reach their potential... Cały opis
? points 108 b Zapowiedź Zapowiedź
184.51
Dodruk Termin nieznany Termin nieznany

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Coming Out Jeffrey Weeks / Miękka
common.buy 36.91

Call centers are the first touch in the customer pipe-line. Help these people reach their potential and ensure that they contribute to your bottom-line by improving the training, recruiting, and evaluating your call center employee programs. Use the included case studies to see best practices and manage the ROI of your call center programs.

Informacje o książce

Pełna nazwa Recruiting and Retaining Call Center Employees
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2006
Liczba stron 240
EAN 9781562862947
ISBN 9781562862947
Kod Libristo 06370314
Waga 408
Wymiary 178 x 226 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo