Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Remake, Remodel

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Remake, Remodel Brooke Erin Duffy
Kod Libristo: 04869702
Wydawnictwo University of Illinois Press, listopad 2013
What is a magazine? For decades, women's magazines were regularly published, print-bound guidebooks... Cały opis
? points 76 b
128.42
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Normal People Sally Rooney / Miękka
common.buy 37.38
TOP
Daily Laws Robert Greene / Miękka
common.buy 47.35
TOP
New Organic Grower, 3rd Edition Eliot Coleman / Miękka
common.buy 105.98
TOP
Maria Romanov Helen / Twarda
common.buy 114.66
TOP
Two Can Keep a Secret Karen M. McManus / Miękka
common.buy 38.08
Cockpit Confidential Patrick Smith / Miękka
common.buy 62.21
Zapowiedź
Martin Parr: Beach Therapy Martin Parr / Twarda
common.buy 137.59
Nansen Photographs / Twarda
common.buy 437.72
Supergirl Volume 1 Marc Andreyko / Miękka
common.buy 99.40
King's Dethroned GERRARD HICKSON / Miękka
common.buy 96.81
Galliano Kerry Taylor / Twarda
common.buy 214.97
Financial Freedom Grant Sabatier / Twarda
common.buy 112.66
Woodland Whittling Peter Benson / Twarda
common.buy 60.51
Spitfire Alfred Price / Twarda
common.buy 126.22

What is a magazine? For decades, women's magazines were regularly published, print-bound guidebooks aimed at neatly defined segments of the female audience. Crisp pages, a well-composed visual aesthetic, an intimate tone, and a distinctive editorial voice were among the hallmarks of women's glossies up through the turn of this century. Yet amidst an era of convergent media technologies, participatory culture, and new demands from advertisers, questions about the identity of women's magazines have been cast up for reflection. Remake, Remodel: Women's Magazines in the Digital Age offers a unique glimpse inside the industry and reveals how executives and content creators are remaking their roles, their audiences, and their products at this critical historic juncture. Through in-depth interviews with women's magazine producers, an examination of hundreds of trade press reports, and in-person observations at industry summits, Brooke Erin Duffy chronicles a fascinating shift in print culture and technology from the magazine as object to the magazine as brand. She draws on these findings to contribute to timely debates about media producers' labor conditions, workplace hierarchies, and creative processes in light of transformed technologies and media economies.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo