Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets Christine Falkenreck
Kod Libristo: 01738292
This book focuses on the development and cross-cultural testing of a construct of reputation rooted... Cały opis
? points 304 b
517.77
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru

This book focuses on the development and cross-cultural testing of a construct of reputation rooted in resource-based theories. No study has ever asked organizational customers to rate the importance of a supplier s positive reputation on their buying decision. The results of the survey contribute substantially to our understanding of reputation measuring and managing. This book is the first to highlight the cross-link between reputation, reputation transfer and culture, and argues that to develop one cross-culturally valid construct of reputation, which can be used in both B-to-B and B-to-C contexts is neither useful nor appropriate.

Informacje o książce

Pełna nazwa Reputation Transfer to Enter New B-to-B Markets
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2012
Liczba stron 229
EAN 9783790828115
ISBN 3790828114
Kod Libristo 01738292
Waga 454
Wymiary 155 x 235 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo