Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Research in Consumer Behavior

Książka Research in Consumer Behavior Russell W Belk
Kod Libristo: 04172123
Wydawnictwo Emerald Publishing Limited, listopad 2010
This volume presents recent consumer research across both positivist and interpretivist methods, foc... Cały opis
? points 473 b
803.95
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Zen Chants Kazuaki Tanahashi / Miękka
common.buy 77.53
Essential Dewey, Volume 2 Larry Hickman / Miękka
common.buy 192.00
Across Cultural Borders Eckhardt Fuchs / Twarda
common.buy 875.80
Job Matching, Wage Dispersion, and Unemployment Dale T. Mortensen / Twarda
common.buy 499.47

This volume presents recent consumer research across both positivist and interpretivist methods, focusing on topics with considerable current interest. These topics include organic food consumption, luxury goods consumption by Chinese consumers, country of manufacture effects on product quality perceptions, and the nature and effects of cool consumption. The perspectives embraced include managerial strategies, motivational mechanisms, social influences, and product and brand evaluations. Approximately half of the papers in the present volume were selected from those accepted for the 5th Annual Consumer Culture Theory Conference held at the University of Wisconsin in June of 2010. Together this latter set of interpretive papers presenting cutting edge interpretive consumer research. They also add to the richness of the topics covered in the volume, including chapters emphasizing brands, fashions, blogs, service receipt, and consumption experiences. They also add to the methodological scope of the volume, including uses of ethnography, autoethnography, netnography, and discourse analysis. Altogether the volume is a good reflection of what is happening in the field of consumer research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Research in Consumer Behavior
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2010
Liczba stron 310
EAN 9780857244437
ISBN 0857244434
Kod Libristo 04172123
Waga 658
Wymiary 156 x 234 x 30
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo