Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Research in Consumer Behavior

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Research in Consumer Behavior Russell W. Belk
Kod Libristo: 04688079
Wydawnictwo Emerald Publishing Limited, czerwiec 2007
Drawing on a vast array of research contexts ranging from brand collecting, globalizing food in Indi... Cały opis
? points 602 b
1 026.94
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Animal Sciences Allan B. Cobb / Twarda
common.buy 4 946.48
Knowledge Entrepreneur Stan Skrzeszewski / Miękka
common.buy 305.69
Knowledge Translation Toolkit Nasreen Jessani / Miękka
common.buy 130.54
Taking Up the Torch Edward Timms / Twarda
common.buy 213.56
Rhyming Hope and History Charlotte Ryan / Miękka
common.buy 141.14
HSJ; Scottish Island Girl Joanne Gail Johnson / Miękka
common.buy 26.80
Engines of Change Daniel DiSalvo / Twarda
common.buy 441.34

Drawing on a vast array of research contexts ranging from brand collecting, globalizing food in India, and art consumption to rock festivals, dog shows, and fan fiction, this volume suggests both the breadth and depth encompassed by Consumer Culture Theory (CCT). CCT is a specific interpretive approach to understanding consumer behavior that has crystallized in the past few years out of an evolving stream of research conducted over the past few decades. These chapters present cutting edge CCT research and are a subset of the work presented at the first CCT Conference. Besides its focus on consumption, CCT research emphasizes the cultural context of consumer behavior with the intent of constructing theory.As the innovative writings, photography, and poems in this volume illustrate, rather than being a single theory, Consumer Culture Theory is a set of empirical and conceptual approaches emphasizing non-positivist methods and culturally constructed meanings. These chapters present a rich stew of ideas, findings, and insights that represent the best of CCT. Together they sketch some of the domains that CCT research seeks to inform. Collectively they should enlighten, inspire, and empower further research in the CCT spirit. It is international in scope. It provides a qualitative and quantitative approach to consumer behavior research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Research in Consumer Behavior
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2007
Liczba stron 466
EAN 9780762314461
ISBN 076231446X
Kod Libristo 04688079
Waga 830
Wymiary 166 x 240 x 31
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo