Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Researching the Effects of Culture on Website Usability

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Researching the Effects of Culture on Website Usability Gabrielle Ford
Kod Libristo: 15201621
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, październik 2016
For over 20 years, organisations have been making use of information technologies to enable global d... Cały opis
? points 117 b
198.58
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Organic Lunchbox Marie W. Lawrence / Twarda
common.buy 94.70
Why Can Plants Grow in the Desert? Pierre LaTour / Miękka
common.buy 54.78
7 INTO EVEN Jacqueline Turner / Miękka
common.buy 74.84
Weird But True Christmas National Geographic Kids / Twarda
common.buy 101.18

For over 20 years, organisations have been making use of information technologies to enable global distribution of products and services through the World Wide Web. This move to digital business has resulted in the need to consider usability from a global perspective, and in particular, the effects of cultural differences on user performance. Despite the large number of studies done in this area, many of the websites currently available are still difficult to understand and complicated to use. Consequently, this book proposes a conceptual model of usability that provides a more effective tool for continued research into the complex issues of usability and cultural diversity. The model is a synthesis of primary research findings and existing context of use frameworks, and includes new aspects concerning culture. Variables that need to be controlled for are identified, as well as strategies for controlling for these variables. For practitioners, the model can be used to provide a better understanding of the design and user experience goals that should be incorporated to make websites easier and more enjoyable to use, by matching them more closely to user needs and expectations.

Informacje o książce

Pełna nazwa Researching the Effects of Culture on Website Usability
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2016
Liczba stron 356
EAN 9783659962875
ISBN 3659962872
Kod Libristo 15201621
Waga 546
Wymiary 150 x 220 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo