Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Retail Marketing and Sales Performance

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Retail Marketing and Sales Performance Christoph Preuss
Kod Libristo: 02302569
The purpose of this research project is to contribute to effective retail by determining the impacts... Cały opis
? points 154 b
261.85
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Tvorba zarábajúceho webu krok za krokom Hana Čajková / Twarda
common.buy 37.11
Marketing Management, Global Edition Philip Kotler / Miękka
common.buy 392.89
Joint Disease in the Horse Rene Van Weeren / Twarda
common.buy 957.33
Contemporary Retail Marketing in Emerging Economies David Eshun Yawson / Miękka
common.buy 516.53
L'Onde Pacifique Pierre-Michel Laquievre / Miękka
common.buy 72.14
Awakening Kate Chopin / Miękka
common.buy 62.26
Twenty-First Century Bollywood Ajay Gehlawat / Twarda
common.buy 902.74

The purpose of this research project is to contribute to effective retail by determining the impacts of the elements of retail marketing interventions on sales performance in franchises and branches. The approach comprises a series of complementary surveys of franchisees, branch managers, shop visitors and customers. This is enriched with secondary data and sector-specific structural detail to determine the direct and mediating effects of retail marketing on sales performance. Through factor analysis results provide evidence that Retail Marketing has a high and positive, direct-structural impact on sales performance. Christoph Preuss contributes to the development of the dichotomy of branch and franchise management by exploring their operational differences. Retailers can exploit retail marketing more effectively if they understand that structural retail marketing parameters make the greatest impact on an outlet s sales performance.

Informacje o książce

Pełna nazwa Retail Marketing and Sales Performance
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2013
Liczba stron 224
EAN 9783658046293
ISBN 3658046295
Kod Libristo 02302569
Waga 3251
Wymiary 148 x 210 x 15
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo