Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Rethinking the Place of Context in Science Education

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Wydawnictwo Springer, grudzień 2017
This book contributes to science education by bringing together the key ideas expressed under the ba... Cały opis
? points 295 b
501.74
50 % szansa Przeszukamy cały świat Kiedy dostanę książkę?

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


100 Best Beatles Songs Stephen Spingnesi / Miękka
common.buy 53.53
Thai: An Essential Grammar David Smyth / Miękka
common.buy 267.32
Exploring English Grammar Caroline Coffin / Miękka
common.buy 284.97
Garden Bugs and Beasties Rebecca Farley-Brown / Karta
common.buy 25.62
Fragments of the Mirror Michael Wallace / Miękka
common.buy 92.22
Quellen zur Aufhebung der Folter Jan Zopfs / Miękka
common.buy 92.92
Rageboge Sophie Haemmerli-Marti / Miękka
common.buy 75.07
Prodigious Muse Virginia Cox / Twarda
common.buy 308.10
Teleologies in Husserlian Phenomenology Anna-Teresa Tymieniecka / Miękka
common.buy 1 163.82
Palestinian Strategic Report 2010/11 Mohsen Saleh / Twarda
common.buy 200.81

This book contributes to science education by bringing together the key ideas expressed under the banner of context-based teaching and learning approaches, which are considered using two new frameworks: ways of knowing and ways of acting. These two frameworks for what it means to teach and learn science using contexts are similar in structure as they highlight how different continua of ideas interact. In addition, common to both frameworks is the dimension of what is known, ranging from individual concepts to the big ideas of science. However, the ways of knowing framework is about how you know the science, whether it is individual concepts or big ideas, and how this understanding can be represented: as simple applications, or as complex contexts. In contrast, the second framework considers how knowledge is deployed in action. Here, one dimension again represents a continuum of knowledge from individual concepts through to big ideas. The second dimension ranges from technical language at the simplest level, where an individual has learnt the technical language of science but is unable to deploy this to wider social issues, through to the complex notion of scientific literacy. Chapters within the book, in turn, consider the wide range of context-based approaches that exist within science education internationally, introduce the ways of knowing and ways of acting frameworks, and consider how these might be used to guide planning and analysis of context-based science education programmes from the lenses of learning, teaching, curriculum and policy and some large models that are being used internationally.

Informacje o książce

Pełna nazwa Rethinking the Place of Context in Science Education
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2017
Liczba stron 200
EAN 9789400779297
ISBN 9400779291
Kod Libristo 02154129
Wydawnictwo Springer
Wymiary 155 x 235
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo