Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Richard Florida's Concept of the Creative Class

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Richard Florida's Concept of the Creative Class Renard Teipelke
Kod Libristo: 01629729
Wydawnictwo Grin Verlag, luty 2010
A long and unsettled history, an international reputation for its cultural scenes, a debt of more th... Cały opis
? points 37 b
63.15
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-11 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


Who's Your City? Richard Florida / Miękka
common.buy 120.81
Banksy Robin Banksy / Miękka
common.buy 215.91
The Great Reset Richard Florida / Miękka
common.buy 70.76
Warstwy czyli obrazy miasta Grzegorz Kosson / Twarda
common.buy 34.83
Streetart in Germany Timo Schaal / Miękka
common.buy 35.83
Zapowiedź
City Rules Emily Talen / Miękka
common.buy 166.46
Creative Networks and the City Bas van Heur / Miękka
common.buy 140.03

A long and unsettled history, an international reputation for its cultural scenes, a debt of more than 61 billion euros, 3.4 million inhabitants and 400,000 trees this is Berlin, the capital, biggest city, and political center of Germany. It is famous for its museums and theaters, its art galleries and restaurants, its diverse districts, nightclubs, and universities (Becker 48). These seem to be the perfect conditions for Richard Florida s Creative Class, a group of young professionals who are searching for a job and a life. In the following essay, I will show how this concept of the Creative Class helps to analyze Berlin s strengths and weaknesses to attract creative people. Furthermore, I will also point out where this concept lacks practical applicability. After introducing Florida s concept, several aspects will be discussed: the history and culture of Berlin, its environment and skyline, the life in the twelve districts, the role of educational institutions, the metropolitan region of Berlin/Brandenburg, state politics, and alternative scenes in the city.

Informacje o książce

Pełna nazwa Richard Florida's Concept of the Creative Class
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2010
Liczba stron 28
EAN 9783640540570
ISBN 3640540573
Kod Libristo 01629729
Wydawnictwo Grin Verlag
Waga 45
Wymiary 140 x 216 x 2
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


Bakemonogatari, Part 3 Nisioisin / Miękka
common.buy 47.54
Cities and the Creative Class Richard Florida / Miękka
common.buy 276.67

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo