Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Rolling Out New Products Across International Markets

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Rolling Out New Products Across International Markets George Chryssochoidis
Kod Libristo: 04599675
Wydawnictwo PALGRAVE MACMILLAN, listopad 2003
Launching a new product into numerous countries is a major challenge for managers, particularly thos... Cały opis
? points 304 b
517.77
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru

Launching a new product into numerous countries is a major challenge for managers, particularly those who operate in industries with rapid technological change and high internationalization environments. This book focuses on the time dimension of international product launches using case studies from Japanese, US and UK firms such as Panasonic, Sony, Motorola and Nortel. Based upon empirical information the book provides insights into theory and better practice in this area.

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo