Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

SAGE Brief Guide to Marketing Ethics

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka SAGE Brief Guide to Marketing Ethics Sage Publications
Kod Libristo: 01342553
Wydawnictwo SAGE Publications Inc, maj 2011
With key terms and concepts related to marketing ethics presented in a short, easy-to-use format, th... Cały opis
? points 193 b
329.57
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 9-12 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Witchcraft and Magic in the Nordic Middle Ages Stephen A. Mitchell / Miękka
common.buy 190.87
Marriage of Heaven and Hell William Blake / Miękka
common.buy 55.79
Psoriáza Vladimír Vašků / Miękka
common.buy 23.77
Early Roman Warrior 753-321 BC Nic Fields / Miękka
common.buy 76.46
Huráreň Vladimír Machaj / Twarda
common.buy 17.65
Making of the Modern Law of Defamation Paul Mitchell / Twarda
common.buy 678.62
Teaching Literacy for Love and Wisdom Bruce Novak / Miękka
common.buy 167.89
Death Penalty Roger Hood / Miękka
common.buy 418.49
Alfred-Delp-Jahrbuch. Band 7/2013 Roland Hartung / Miękka
common.buy 93.52
Doing Academic Writing in Education Janet C. Richards / Twarda
common.buy 860.47
Grounded Vision William H. Major / Twarda
common.buy 204.72
Zapowiedź
Foundation of the Peabody Tradition George A. Dillingham / Twarda
common.buy 239.25
Sustainable Industrial Chemistry Fabrizio Cavani / Twarda
common.buy 916.17

With key terms and concepts related to marketing ethics presented in a short, easy-to-use format, this guide is an essential companion for marketing courses or as a reference for students and practitioners who would like to learn more about the basics of ethical marketing. The text is divided into four sections which contain important keywords that relate to those sections: Business Ethics, Ethics and the Marketing Mix, Ethics and the Promotional Mix, and Special Topics in Marketing Ethics. Each keyword entry is written by a scholar drawn from the fields of business and marketing ethics, and is a comprehensive essay on such crucial topics as ethical issues in pricing, green marketing, and deceptive advertising. Each essay includes a list of references and suggested readings for each article so that readers can find more information on those issues they are most interested in.

Informacje o książce

Pełna nazwa SAGE Brief Guide to Marketing Ethics
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 232
EAN 9781412995146
ISBN 1412995140
Kod Libristo 01342553
Wydawnictwo SAGE Publications Inc
Waga 276
Wymiary 157 x 228 x 9
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo