Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

SAGE Handbook of Marketing Theory

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka SAGE Handbook of Marketing Theory Pauline Maclaran
Kod Libristo: 04287163
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd, grudzień 2009
Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring origi... Cały opis
? points 383 b
655.77
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 14-18 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Texte, Themen und Strukturen - Nordrhein-Westfalen Margret Fingerhut / Twarda
common.buy 133.82
Operations Management David Barnes / Miękka
common.buy 406.81
Leaving A Godly Legacy Charles Stanley / Miękka
common.buy 54.49
Origins of the Cultural Revolution Roderick MacFarquhar / Miękka
common.buy 298.02
Phenomenology, Interpretation and Community Stephen H. Watson / Miękka
common.buy 182.99
Short History of Rome E. E. Bryant / Miękka
common.buy 197.06
Mia's Magic Uncle Lindsay MacLeod / Miękka
common.buy 28.95
Multiple Classifier Systems Carlo Sansone / Miękka
common.buy 252.27
Regionalism, Globalisation and International Order Jens-Uwe Wunderlich / Twarda
common.buy 823.88

Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring original contributions from a selection of leading international authors, this collection aims to give greater conceptual cohesion to the field, by drawing together the many disparate perspectives and presenting them in one volume. The contributors are all leading international scholars, chosen to represent the intellectual diversity within marketing theory. Divided into six parts, the handbook covers the historical development of marketing theory; its philosophical underpinnings; major theoretical debates; the impact of theory on representations of the consumer; and, the impact of theory on representations of the marketing organisation and contemporary issues in marketing theory.

Informacje o książce

Pełna nazwa SAGE Handbook of Marketing Theory
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2009
Liczba stron 544
EAN 9781847875051
ISBN 184787505X
Kod Libristo 04287163
Wydawnictwo SAGE Publications Ltd
Waga 1126
Wymiary 252 x 179 x 34
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo