Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising Robert Heath
Kod Libristo: 01203444
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc, marzec 2012
Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influe... Cały opis
? points 105 b
179.07
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Klienci kupili także


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Miękka
common.buy 57.60
TOP
Contagious: Why Things Catch on Jonah Berger / Miękka
common.buy 62.33
TOP
Šum Cass R. Sunstein / Twarda
common.buy 84.85
TOP
Good Strategy / Bad Strategy Richard Rumelt / Miękka
common.buy 43.13
TOP
Boom and Bust William Quinn / Miękka
common.buy 65.45
Velká kniha manipulativních technik Andreas Edmüller / Miękka
common.buy 56.40
Descartes' Error Antonio Damasio / Miękka
common.buy 60.82
Anatomy of Humbug Paul Feldwick / Twarda
common.buy 83.75
Why Does The Pedlar Sing? Paul Feldwick / Miękka
common.buy 93.00
How to be Strategic Fred Pelard / Miękka
common.buy 62.03
Where the Suckers Moon Rothenberg / Miękka
common.buy 73.29

Our relationship with ads: it's complicated A must-read for anyone intrigued by the role and influence of the ad world, Seducing the Subconscious explores the complexities of our relationship to advertising. Robert Heath uses approaches from experimental psychology and cognitive neuroscience to outline his theory of the subconscious influence of advertising in its audience's lives. In addition to looking at ads' influence on consumers, Heath also addresses how advertising is evolving, noting especially the ethical implications of its development. Supported by current research, Seducing the Subconscious shows us just how strange and complicated our relationship is with the ads we see every day.

Informacje o książce

Pełna nazwa Seducing the Subconscious - The Psychology of Emotional Influence in Advertising
Autor Robert Heath
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2012
Liczba stron 260
EAN 9780470974889
ISBN 0470974885
Kod Libristo 01203444
Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc
Waga 502
Wymiary 158 x 237 x 18
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Alter Ego Effect Todd Herman / Twarda
common.buy 93.00
TOP
Unconscious Branding Praet Douglas Van / Miękka
common.buy 65.45
TOP
Truth, Lies, and Advertising Jon Steel / Twarda
common.buy 164.49
Buyology Martin Lindstrom / Miękka
common.buy 56.40
Unicorns Magic Painting Book Fiona Watt / Miękka
common.buy 33.57
Advertising Effect: How to Change Behaviour Jennifer Fleming / Miękka
common.buy 144.98
Zapowiedź
Christmas Magic Painting Book Fiona Watt / Miękka
common.buy 33.57
Zapowiedź
Decoded Phil Barden / Twarda
common.buy 150.81
Where Good Ideas Come From Steven Johnson / Miękka
common.buy 65.45
Fireblood Elly Blake / Miękka
common.buy 47.25
Bottom Willy Hudson / Miękka
common.buy 64.44
Oceanarium: Welcome to the Museum Teagan White / Twarda
common.buy 126.08

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo