Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Semiotics, Marketing and Communication

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Semiotics, Marketing and Communication Jean-Marie Floch
Kod Libristo: 04599071
Wydawnictwo Palgrave Macmillan, październik 2001
The objective of applied semiotic research is to study how manufacturers and consumers create and ex... Cały opis
? points 494 b
840.10
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 13-16 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Before the Coffee Gets Cold Toshikazu Kawaguchi / Miękka
common.buy 36.39
TOP
Wine Folly: Magnum Edition Madeline Puckette / Twarda
common.buy 121.36
TOP
Floriography Jessica Roux / Twarda
common.buy 69.50
TOP
Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba, Vol. 17 Koyoharu Gotouge / Miękka
common.buy 37.09
TOP
Children Of Dune Frank Herbert / Miękka
common.buy 44.47
TOP
King of Scars Leigh Bardugo / Miękka
common.buy 41.28
TOP
Almond Won-pyung Sohn / Miękka
common.buy 51.35
TOP
Grain Brain David Perlmutter / Miękka
common.buy 70.90
TOP
Attack On Titan Season 3 Part 1 Manga Box Set Hajime Isayama / Miękka
common.buy 181.30
TOP
Rule of Wolves Leigh Bardugo / Twarda
common.buy 69.50
TOP
Fairy Tail: 100 Years Quest 1 Hiro Mashima / Miękka
common.buy 40.28
TOP
Sea of Thieves: Athena's Fortune Chris Allcock / Miękka
common.buy 61.02

The objective of applied semiotic research is to study how manufacturers and consumers create and extract meanings in the market place. This book builds on solid academic foundations and offers a collection of semiotic studies conducted by the author for a variety of firms. Through these studies, Jean-Marie Floch shows how to use a semiotic approach to address such managerial issues as u How can one analyse and design advertising campaigns to best match the consumption values of various market segments? u What are the messages potentially contained in the visual identity of your company? u Does your logo express the way you would like your company, your products to be positioned in the mind of your target audience? u What are the possible sources of distortion between the discourse of a company, for example a pharmaceutical laboratory, and some of its key intermediaries (say, general practitioners)? u How do consumers live their journey inside the subway or inside an hypermarket? Can one build a typology of their expectations and draw implications for better designing commercial environments? This book provides a rigorous yet readable presentation of the key concepts and framework underlying a semiotic study. The author combines a clear analytical approach with a quality of illustration through real semiotic applications which makes the book essential and enjoyable reading for all those who want to better understand what semiotics is about and how it can be fruitfully combined with more traditional "qualitative" studies.

Informacje o książce

Pełna nazwa Semiotics, Marketing and Communication
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2001
Liczba stron 225
EAN 9780333760147
ISBN 033376014X
Kod Libristo 04599071
Wydawnictwo Palgrave Macmillan
Waga 455
Wymiary 140 x 216 x 17
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo