Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Sensory Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Sensory Marketing
Kod Libristo: 04254399
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, grudzień 2009
"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "mark... Cały opis
? points 168 b
286.78
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
Bleach, Vol. 74 Tite Kubo / Miękka
common.buy 37.23
TOP
In Praise Of Love Alain Badiou / Miękka
common.buy 42.93
Oishinbo 5 Tetsu Kariya / Miękka
common.buy 46.94
The Book of Jewish Food Claudia Roden / Twarda
common.buy 170.36
Grand Prix Bugatti H G Conway / Twarda
common.buy 277.37
Grace-Filled Parenting (Pack of 25) Paul David Tripp / Miękka
common.buy 15.20
Neuromarketing in Business Benny B. Briesemeister / Twarda
common.buy 425.12
Does God Play Dice? Ian Stewart / Miękka
common.buy 69.76
Social Media Marketing Tracy L. Tuten / Miękka
common.buy 271.87
X-men: Grand Design - Second Genesis Ed Piskor / Miękka
common.buy 133.53
Sensory Design Joy Monice Malnar / Miękka
common.buy 159.85
Zapowiedź
Economics of Music Peter Tschmuck / Miękka
common.buy 115.51
Psychology of Advertising Bob M (Professor of Consumer Behavior in the Department of Marketing at the University of Groningen in the Netherlands) Fennis / Miękka
common.buy 240.84

"What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product s or service s appeal. The book provides an overview of sensory marketing research that has taken place thus far. It should facilitate sensory marketing by practitioners and also can be used for research or in academic classrooms."--BOOK JACKET.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sensory Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2009
Liczba stron 426
EAN 9781841698892
ISBN 184169889X
Kod Libristo 04254399
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 658
Wymiary 154 x 228 x 21
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo