Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Sensory Marketing

Język AngielskiAngielski
Książka Twarda
Książka Sensory Marketing
Kod Libristo: 06594332
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd, grudzień 2009
What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sens... Cały opis
? points 559 b
949.30
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


British Lower Palaeolithic John McNabb / Miękka
common.buy 195.26
TRAVELIN' MAN Across the Sahara and Beyond Dennis D Feeheley / Miękka
common.buy 83.46
Readings and Writings Peter Wollen / Miękka
common.buy 135.32
Geometries of Visual Space Mark Wagner / Miękka
common.buy 322.51
Photoshop Brushes and Creative Tools Alan Weller / Miękka
common.buy 95.63

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? This book discusses how sensory aspects of products; that is, the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. It provides an overview of sensory marketing research.

Informacje o książce

Pełna nazwa Sensory Marketing
Język Angielski
Oprawa Książka - Twarda
Data wydania 2009
Liczba stron 422
EAN 9781841697536
ISBN 9781841697536
Kod Libristo 06594332
Wydawnictwo Taylor & Francis Ltd
Waga 704
Wymiary 157 x 235 x 29
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo