Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Service-Dominant Logic

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Service-Dominant Logic Robert F. LuschStephen L.  Vargo
Kod Libristo: 02023017
Wydawnictwo Cambridge University Press, styczeń 2014
In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the new conc... Cały opis
? points 95 b
161.65
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


TOP
How to Win Friends and Influence People Dale Carnegie / Miękka
common.buy 42.27
TOP
Learn German With Stories Andre Klein / Miękka
common.buy 42.67
TOP
The Queen's Gambit Walter Tevis / Miękka
common.buy 37.39
TOP
Marketing 5.0 - Technology for Humanity Philip Kotler / Twarda
common.buy 97.32
TOP
Teaching Yoga Beyond the Poses Sage Rountree / Miękka
common.buy 65.81
TOP
Abloh-isms Virgil Abloh / Twarda
common.buy 62.02
TOP
Look Inside Seas and Oceans NOT KNOWN / Leporelo
common.buy 46.86
TOP
Summer Edith Wharton / Miękka
common.buy 38.09
TOP
Baby Touch: Colours / Leporelo
common.buy 33.30
TOP
Challenger Customer Matthew Dixon / Miękka
common.buy 78.68
TOP
Debt, 10th Anniversary Edition David Graeber / Twarda
common.buy 120.36
TOP
Out Now / Twarda
common.buy 74.29
Ottolenghi Flavour Yotam Ottolenghi / Twarda
common.buy 118.96
Tao: The Watercourse Way Alan Watts / Miękka
common.buy 46.86

In 2004, Robert F. Lusch and Stephen L. Vargo published their groundbreaking article on the new concept of Service-Dominant Logic, describing the shift from a product-centred view of the firm to a service-led model. Now, in this keenly anticipated book, the authors present a thorough primer on the principles and applications of S-D logic. Lusch and Vargo describe a clear alternative to the neoclassical economics worldview of the production-oriented, profit-maximizing firm, presenting a coherent organizing framework based on ten foundational premises. Although originating in the field of marketing, the foundational premises of SDL have much wider implications for the future of the organization of the firm, transcending different industries and contexts, to give readers a deeper sense of why the exchange of service is the fundamental basis of all human economic exchange. This accessible book will appeal to postgraduate students, as well as to researchers and practitioners.

Informacje o książce

Pełna nazwa Service-Dominant Logic
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2014
Liczba stron 248
EAN 9780521124324
ISBN 0521124328
Kod Libristo 02023017
Waga 440
Wymiary 176 x 246 x 14
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo