Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 Poczta Polska 18.99 ORLEN Paczka 10.99

Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools Mohammad Razi-ur-Rahim
Kod Libristo: 07063777
Wydawnictwo LAP Lambert Academic Publishing, listopad 2010
The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has advers... Cały opis
? points 165 b
281.31
Dostępna u dostawcy w małych ilościach Wysyłamy za 3-5 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Getting Results the Agile Way J D Meier / Miękka
common.buy 62.06
Dissertation on Endemial Diseases Friedrich Hoffmann / Miękka
common.buy 122.74
Cloak Of Memories Sadie Imel Hall / Miękka
common.buy 38.81
Never Say Never Lavonda M Gollner / Miękka
common.buy 99.69
Author's Daughter. [A Novel.] Catherine Helen Spence / Miękka
common.buy 119.35
Memoir of the REV. Walter Balfour Thomas Whittemore / Miękka
common.buy 97.79
Strategy of Rhetoric William H. Riker / Twarda
common.buy 371.73

The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has adversely affected the quality of management education. Hence there is an urgent need for developing a monitoring system for management education. To control the quality degradation in management education there should be a regular feedback from those who received management education as well as by the users of the product. a continuous dialogue with the users in public and private undertakings as well as in the academic field would serve a dual purpose of having a rapport with the users. Higher management education institutes need to take into account the importance of service quality dimensions such as reliability, responsiveness, assurance, empathy and tangibility. Customer service initiatives are, thus closely related to quality improvement initiatives. The strategy to consistently deliver superior service quality is a key for institutes to position themselves more effectively in this very competitive industry. The B-schools should assess service quality regularly as service quality perception of students are always changing.

Informacje o książce

Pełna nazwa Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2011
Liczba stron 312
EAN 9783846547274
Kod Libristo 07063777
Waga 481
Wymiary 151 x 221 x 22
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo