Darmowa dostawa z usługą Inpost oraz Orlen od 299.00 zł
InPost 13.99 DPD 25.99 Paczkomat 13.99 ORLEN Paczka 10.99 Poczta Polska 18.99

Service Quality in Railway Sector - An Indian Perspective

Język AngielskiAngielski
Książka Miękka
Książka Service Quality in Railway Sector - An Indian Perspective Thamaraikannan M
Kod Libristo: 09258145
Wydawnictwo Scholars' Press, luty 2015
Service sector is the largest and fastest growing sector contributing more to the global output and... Cały opis
? points 263 b
446.60
Dostępna u dostawcy Wysyłamy za 15-20 dni

30 dni na zwrot towaru


Mogłoby Cię także zainteresować


Literature and Disability Alice Hall / Miękka
common.buy 251.96
Clinical Anatomy Cases Sagar Dugani / Miękka
common.buy 292.24
What Happened to the Teacher's Pet? Eds Charvette Yvonne Jones / Miękka
common.buy 71.38
Sharing Our Knowledge Sergei Kan / Twarda
common.buy 313.18
With Reference to Reference Catherine Z. Elgin / Twarda
common.buy 209.18
Beyond Melancholy Erin Sullivan / Twarda
common.buy 625.78
Schultüten machen wir selbst! Marion Dawidowski / Miękka
common.buy 35.69
Monkeys, Myths And Molecules Joe Schwarcz / Miękka
common.buy 64.20
Text Mining Chris Biemann / Twarda
common.buy 608.63
Religion and Politics in the Greco-Roman World Edward Dabrowa / Miękka
common.buy 245.38

Service sector is the largest and fastest growing sector contributing more to the global output and employing more people than any other sector. The real reason for the growth of the service is the increase in privatization, urbanization and more demand for intermediate and final consumer services. This book reveals to what extent the availability of quality services is vital for the well being of the economy. For every organization high quality service is essential to make their business very successful. Service quality paves the way to achieve success among competing services. Most of the firm such as banks which offer almost indistinguishable service are competing within a small area, launching service quality may be the only way to differentiate oneself. Such differentiation can yield higher quality of consumer preference and hence the difference between financial success and failure. This book also states that there are ten general dimensions that represents evaluative criteria customers use to assess service quality are competence, courtesy, creditability, security, access, communication, knowing the customer, tangibility, reliability and responsiveness.

Informacje o książce

Pełna nazwa Service Quality in Railway Sector - An Indian Perspective
Język Angielski
Oprawa Książka - Miękka
Data wydania 2015
Liczba stron 284
EAN 9783639761146
ISBN 3639761146
Kod Libristo 09258145
Wydawnictwo Scholars' Press
Waga 417
Wymiary 152 x 229 x 16
Podaruj tę książkę jeszcze dziś
To łatwe
1 Dodaj książkę do koszyka i wybierz „dostarczyć jako prezent” 2 W odpowiedzi wyślemy Ci bon 3 Książka dotrze na adres obdarowanego

Logowanie

Zaloguj się do swojego konta. Nie masz jeszcze konta Libristo? Utwórz je teraz!

 
obowiązkowe
obowiązkowe

Nie masz konta? Zyskaj korzyści konta Libristo!

Dzięki kontu Libristo będziesz mieć wszystko pod kontrolą.

Utwórz konto Libristo